Ilhas XIII


Comments

Contra-pontos said…
vim através do varal e fiquei pendurada aqui.
Adorei.
raim said…
Seja bem-vinda...obrigado e... volte sempre.
:0)
Sulista said…
Pois eu, há muito que aqui venho visitá-lo (por 'causa' do Eduardo).

O RAIM é um artista. Parabêns!

Apareça ;-)
Cumps
Windtalker said…
Tenho, sem qualquer dúvida, uma atracção profunda pelas tuas "ilhas"...!
Sulista said…
Vai ver isto:

http://haltadefinizione.deagostini.it/

;-)

Bjs

SULISTA
belinha said…
Engenhoso e poético...e...!!!
yoon see said…
Cool building:)
Ismail said…
Great work !! I like the colors.
Connie said…
This dreamlike image appeals to something in me.
vfm4 said…
wow!! this gave me a BIG SMILE!!! :-D
Juan said…
Great ! You would bust all competitors in creationarena.com !
Katie said…
Wow! So clever, unique and creative.
sophie philo said…
great idea, simple and unique!
murphy girl said…
wow. makes you stop and think.
Simply Fantastic. I love it.Cheers!
Son
Rita said…
It produces me uneasyness.
Me produce desasosiego.
It asks me to learn how the flows of water are connected.
Me pide averiguar como estan conectados los flujos de agua.
Very clever.
Muy inteligente.
tusen said…
I like it very much. Great composition and I love the structure.

Popular Posts