Os primórdios do portátil (II)


Comments

A Bruxa said…
Eu acho que tenho um desses guardado em um dos armários... ;)

Boa semana!
São Rosas said…
Eu sabia! Eu sabia que já tinha visto isto em algum lado... há muito tempo...
asperezas said…
Dantes eram um bocadinho pesados...

http://img61.imageshack.us/img61/1181/lerpc1ti9.jpg
belinha said…
Olá Raim!Vim ver as novidades!Que tudo vá bem!
Boieiro said…
Se alguén tiver curiosidade em ler ...

I dua peinha mi negra
Anterrada nun buraco
Saliu l lápeç i la piedra
Para apagar c’un farrapo.

Cun el screbie i riscaba
No quadradico sien quelor.
L lápeç éran los dedos
De l nuosso cumputador.

I fui l cotico yá rombo
Que un die me dixo assí :
Mesmo al screbir cun botones
Bás-te a acordar bien de mi.

Lápeç de Piedra

... encontra em http://lbolodelbeiso.blogspot.com/2008/04/lpe-de-piedra.html
Abelhón said…
Esse tamien fui l miu purmeiro cumputador de traer a las cuostas ... cun pilhas de pán centeno!!

Abraços
Eduardo P.L. said…
Ótima tirada! Vou leva-la para o Varal.

Forte abraço

Popular Posts